Tuesday, December 3, 2013

Mesaje SMS si felicitari de Mos Nicolae

Lustruieste-ti ghetele si dupa... mergi la culcare! Nu conteaza ca esti singura... Mos Nicolae va veni si iti va pune in ghetute doar zambete si voie buna... sa le imparti apoi in stinga si in dreapta. Si eu o sa vreau un zambet! Sa-mi pastrezi unul! Printre fulgi de nea imaginari m-am strecurat aseara la tine in casuta, sa-ti las un dar simbolic acolo in ghetuta, dar te-am vazut dormind si atunci ti-am lasat un pupic dulce pe obraz. Mos Nicolae Cu ocazia Sfantului Nicolae iti doresc multa sanatate, fericire si nu in ultimul rand multa bucurie in viata! Sa fii iubit/iubita si sa ai parte numai de lucruri frumoase! Citeste mai multe Mesaje, Urari, Felicitari de Mos Nicolae pe Blogul lui Costel. Anunt important! Anul asta, in plina criza financiara, Mos Nicolae ii scuza pe cei care nu mai au ghetute si va lasa cadourile in papuceii de casa! Chiar trebuie sa-ti pregatesti ghetutele, acum nu mai ai nicio scuza! Da-mi o poza cu tine ca sa pot sa-i arat lui Mos Nicoale ce sa-mi aduca!

No comments:

Post a Comment